GYIK

A látogatóink leggyakrabban feltett kérdéseit és azokra adott válaszainkat olvashatod ezen az oldalon.


- Ki működteti a Saab Shopot?
A webáruházat a Rácz Mobil Kft. azaz a saabszerviz.hu üzemelteti. A cégünk története 1975-ben családi vállalkozásként kezdődött, majd az ország egyik legnagyobb Saab-szervizévé válltunk. Két budapesti telephelyen folytatunk teljes körű javítási szolgáltatást. Emellett sok-sok éve foglalkozunk használt és új alkatrészek forgalmazásával, 2015-ben nyílt webáruházunkkal megpróbáljuk megkönnyíteni ügyfeleinknek a Saab-alkatrészek kiválasztását, beszerzését.

- Milyen állapotú alkatrészeket kínálnak?
Használt, felújított és új alkatrészek találhatók az áruházunkban.

  • Használt alkatrészek esetében a Saab Shop webáruházba csak bevizsgált használt alkatrész kerülhet. A törvényi előírásnak megfelelően kék színnel jelüljük a javítás nélkül beépíthető alkatrészt vagy tartozékot, piros színnel jelüljük a javítható vagy felújítható alkatrészt. Felújítandó alkatrész csak abban az esetben kerülhet a webáruházba, ha az csupán esztétikai hibás. Ezt külön jelöljük.
  • Felújított alkatrészeink a gyári állapotnak megfelelőek.
  • Új alkatrészeink eredeti Saab-alkatrészek, vagy gyári beszállítótól származnak.


- Hogyan vásárolhatok a Saab Shopban?
Az oldalon történő vásárlás hasonlatos ahhoz, ahogy hagyományos módon is szoktál vásárolni. Kiválasztod az árut, kosaradba teszed, majd fizetsz. Személyesen hazaviheted, vagy futárral a címedre küldjük.
Pár lépés csupán:

  1. A Saab Shop webárhuház oldalán kiválasztod a kívánt alkatrészt.
  2. Megnyomod a „Kosárba” gombot, így az alkatrész a virtuális kosaradba kerül. Ha folytatni szeretnéd a böngészést, nyugodtan megteheted, az áru már a kosaradban van. Ezt későbbiekben törölheted, módosíthatod.
  3. A kosár menüpont alatt a pénztárgomb megnyomásával megadhatod a szükséges adatokat, megjelölheted a neked megfelelő szállítási és fizetési módot, majd véglegesítheted a vásárlást.
  4. A vásárlásról tájékoztatót kapsz a megadott e-mail címre.


- Mi történik a pénztárnál, milyen adatokat kell megadnom?
A kosárból a pénztárgomb megnyomásával indíthatod el a megrendelés utolsó fázisát.

  1. A pénztár beállítások alatt jelöld, hogy vendégként vásárolnál (Vásárlás vendégként) vagy regisztrálnál, illetve ha már regisztrált vásárló vagy, akkor jelentkezz be. Nyomd meg a tovább gombot.
  2. Amennyiben vendégként folytatnád a vásárlást, kérjük, add meg a számlázási adataid (a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötlező). Regisztrált vásárlók kiválaszthatják a regisztrációkor megadott számlázási címet, vagy vihetnek fel másikat. Ha a szállítási és számlázási címed azonos, kérjük, jelöld be!
  3. Töltsd ki a szállítással kapcsolatos adatotkat is. Regisztrált vásárló a megadott címen kívül másik címet is felvihet.
  4. Válaszd ki a szállítási módot. Ha a szállítással kapcsolatos bármilyen megjegyzésed van, kérjük, írd be a megfelelő mezőbe.
  5. Jelöld a neked leginkább megfelelő fizetési módot, majd továbblépés előtt olvassd el az Általános Szerződési feltételeket. Ha számodra megfelelőek a feltételek, ne felejtsd el elfogadni, mert anélkül nem folytathatod a vásárlást.
  6. A rendelés részleteit jóváhagyás előtt még utoljára áttekintheted. A megrendelésedről – a részletes adatokkal – e-mailben is visszaigazolást fogsz kapni.


- Ki szállítja ki az árut?
Magyarország területén belül a Royal-Sprint Futárszolgálat, országhatáron kívülre a DPD futárszolgálat végzi az alkatrészek szállítását.


- Személyesen is átvehetem a megrendelt terméket?
Természetesen. Megrendeléskor a pénztárnál jelöld be, hogy a terméket személyesen kívánod átvenni, és akkor a csomag összekészítve fog várni telephelyünkön, a Saab-szerviz ügyfélszolgálatán, a 1174 Budapest, Táncsics Mihály u. 61-65. cím alatt. Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 07:30 – 16:30.


- Fizethetek bankkártyával?
Természetesen. Az OTP Bankkal állunk szerződésben, személyesen és online fizetéskor is van lehetőséged a kártya használatára. Ezeket a kártyatípusokat használhatod: MasterCard® (dombornyomott), Visa®  (dombornyomott), American Express® (dombornyomott), Electron (nem dombornyomott), Maestro®. A bankkártyás fizetésről bövebben ide kattintva olvashatsz. Utánvét esetében a futárnál viszont nem lehet kártyával fizetni)


- Mi történik, ha rossz alkatrészt rendeltem meg?
Az átvett alkatrészt 15 napig akár indoklás nélkül is visszaviheted, vagy visszaküldheted hozzánk, és a szállítási költségeken kívül a teljes árát visszakapod. Ennek csupán az a feltétele, hogy az alkatrész a megrendeléskori állapotában maradjon, vagyis ne tegyél kísérletet az alkatrész beépítésére.
Visszáru igényedet előzetesen a webáruház erre vonatkozó menüpontjában is jelezd!


- Hogy találom meg legegyszerűbben a nekem megfelelő alkatrészt?
A megfelelő alkatrész kiválasztásában legegyszerűbben a Saab gyári cikkszám segít. A keresési tippeket külön dokumentumban összegyűjtöttük neked.

 

 

Copyright 2015 SaabShop
paymethods